Tuesday, September 18, 2007

有無搞錯???

今天收到稅單, 打開一看, 「唔係呀嗎 .... 有冇可能交咁多稅呀 ...」

再仔細一看, 原來稅局沒有將我已申請的供樓利息扣除。雖然我可以99%肯定我是有填報, 但亦有一絲懷疑是否自己報漏, 幸好, 一向謹慎的我有將報稅表影印副本作紀錄。終於找到了, 果然, 我是有申請扣減供樓利息。

雖然是稅局錯了, 可惜, 我仍要以書面提出反對及申請暫緩繳稅 ... 哎 ... 為何他人的錯要加添我的負累呢?

是否可以要求稅局向我作出賠償呢?真的令人氣結 ...

「劉麥懿明, 錯要認, 打就要企定。」

1 Comments:

At September 21, 2007 2:15 PM, Anonymous Anonymous said...

我啲稅交少上年一半都唔止

 

Post a Comment

<< Home