Monday, June 04, 2007

New Look again!!!

雖然離上次剪髮的日子只是距離兩個月, 已令我迫不得意要又再次登門造訪我的髮型師了。

之前那頭短直Bob頭, 過了一個月已變得體無完膚。由於天生頭髮微曲, 天氣潮濕時, 頭髮更加變得不能控制, 又鬆散、又曲、又多毛毛飛起, 無論怎麼梳、吹, 或是用啫喱膏、髮尾油, 都不能令它變得貼服, 最後索性採取放棄態度, 由它吧!

髮型師看到我的變形Bob頭, 也不禁嘆氣, 說沒想到會變成「這」樣。我單刀直入說:「唔該你搞翻掂佢, 我真係頂唔順。」

他左想想, 右想想, 在我不容許他比上次剪得更短的規條下, 新的髮型便誕生了 -- 一頭短曲髮。

3 Comments:

At June 04, 2007 1:41 AM, Blogger Unknown said...

點解唔電直佢呀??

 
At June 04, 2007 6:08 PM, Blogger fating said...

咁電都靚喎~

 
At June 04, 2007 11:56 PM, Blogger Dor said...

Kennis: 髮型師話我d頭髮少, 如果電直會好薄, 除非我肯再剪短d, 就可試試電直, 但我唔肯, 令願電曲。
Fating: 我都幾鍾意

 

Post a Comment

<< Home