Wednesday, July 06, 2005

加息的痛苦

當我知道銀行再一次加息時, 我的心又再一沉, 「吓, 唔係呀嗎, 咁大整蠱!!!」
之前銀行已經"偷偷地"加了半厘息, 不經不覺每月供多數百元供款, 現在又再一次加息, 還要一次過加半厘, 即是前後每月要供多千多元, 真是慘無人道。我以後每月的零用錢又減少了, 某些不急於需要的物品, 又要再一次押後購物。最慘的是, 原本預算下月睇牙醫(因我左邊的咀嚼能力己續漸下降)及身體驗查, 也可能都要延遲。所以, 以後一切高消費的活動都要盡量減少。
奉勸各位未置業人士, 買樓之前要考慮加息的因素, 否則就會好像我一般 - 得個呻字。

1 Comments:

At July 07, 2005 12:16 AM, Blogger Dor said...

道理好簡單, 你問銀行借錢, 定了一個息口, 如果息口上升, 你就要俾多d利息, 咁即係要還多D錢俾銀行。

 

Post a Comment

<< Home